Servei d’Assessorament Lingüístic
El CPNL disposa d'un equip de professionals de la llengua qualificats i amb àmplia experiència que assessoren lingüísticament empreses, entitats, associacions i administracions públiques, utilitzant un mètode de revisió propi.
Qualitat i fiabilitat lingüístiques, eficàcia i eficiència són el distintiu del Servei d'Assessorament Lingüístic (SAL).
Què fa diferent el SAL?
El SAL acompanya l'usuari perquè esdevingui autònom amb les recomanacions i els recursos lingüístics més adients. Els serveis s'ofereixen presencialment o en línia, amb atenció personalitzada
Els nostres serveis
-
Revisió de textos
L’equip de tècnics del SAL assessora amb un mètode de revisió propi i una atenció personalitzada, per tal de garantir la qualitat de les comunicacions i afavorir l'autonomia lingüística dels usuaris. -
Traducció
Traducció de textos del castellà al català retornats amb recomanacions per millorar-ne la redacció. -
Entrenament lingüístic
És un assessorament per millorar la capacitat comunicativa i competencial, oral o escrita. Els continguts que es treballen els defineix l'usuari i s'adapten constantment a les seves necessitats. -
PLAU
Amb un pla d'autonomia lingüística (PLAU) s'analitzen els documents d'organitzacions i es fa un acompanyament personalitzat per millorar la qualitat de les comunicacions i l'autonomia lingüística. -
Sessions formatives
Són un espai per treballar temes concrets segons les necessitats del col·lectiu professional: sensibilització lingüística, llenguatge inclusiu, recursos en línia, etc. -
Legislació lingüística
L’ús del català ha d'estar basat en raons comercials, de qualitat d'atenció al client i en l'acompliment de la legislació i dels drets dels consumidors. El SAL assessora les organitzacions respecte de la normativa lingüística vigent.