Activitats al territori
-
Activitats complementàries > Coneixement de l'entorn
Vine a conèixer el MNAC
Descobrim el MNAC i comentem les seves exposicions! Activitat dirigida a alumnes de Bàsic 1 a Elemental 3 i aprenents de Voluntariat per la llengua.
Palau Nacional, parc de Montjuïc
BarcelonaA les 12.00 h
-
Cursos de català > Cloenda, Voluntariat per la llengua > Cloenda
Cloenda del curs 2024/2025 de Vila-seca
Acte de cloenda del curs. Xerrada/espectacle "Un món de llengües", amb Llenguaferits.
El Castell (c. del Castell, 38)
Vila-secaA les 18.00 h
-
Cursos de català > Cloenda, Voluntariat per la llengua > Cloenda
Cloenda del curs 2024/2025 del Vendrell
Acte de cloenda del curs. Taller de rap amb Versembrant.
Biblioteca Terra Baixa (c. Major, 18)
El VendrellA les 18.00 h
-
Cursos de català > Cloenda, Voluntariat per la llengua > Cloenda
Cloenda del curs 2024/2025 de Valls
Acte de cloenda del curs. Partides de Scrabble.
Casa Caritat (ctra. del Pla, 37)
VallsA les 18.30 h
-
Cursos de català > Cloenda, Voluntariat per la llengua > Cloenda, Activitats complementàries > Activitats culturals
Montornès i Montmeló celebren conjuntament el final de curs amb alumnes, parelles lingüístiques i participants en les tertúlies
La voluntària lingüística, Encarna Gascón, de Montornès del Vallès, s'ha ofert a fer una ruta pel poble destacant els edificis històrics més importants, mentre parla sobre els oficis desapareguts al municipi vinculats als espais del recorregut.
av de la llibertat, 2
Montornès del VallèsA les 18.30 h
-
Cursos de català > Cloenda, Voluntariat per la llengua > Cloenda, Cursos de català > Grups de conversa
Montornès i Montmeló s'uneixen per fer la cloenda de cursos i de parelles lingüístiques
Una de les voluntàries de Montornès s’ha ofert a fer una ruta pel poble mentre parla sobre els oficis desapareguts del poble en els darrers anys als assistents.
avda. Llibertat, 2
MontornèsA les 18.30 h
-
-
Voluntariat per la llengua > Activitats
Acte de presentació del llibre ‘Quan s’allunyi la tempesta’ a Sabadell
A càrrec de l'autor, Ernest Prunera, al Gremi de Fabricants, entitat col·laboradora del Voluntariat per la llengua del CNL de Sabadell.
Gremi de Fabricants (C. de Sant Quirze, 30)
SabadellA les 19.00 h
-
Voluntariat per la llengua > Exposicions
Exposició "Quan parles fas màgia" al centre esportiu Les Vernedes de Montornès
Del 9 de juny a 21 de juliol l’exposició “Quan parles fas màgia” del Voluntariat per la llengua (VxL) estarà instal·lada al passadís del centre esportiu Les Vernedes de Montornès Aquesta exposició vol donar a conèixer el Voluntariat al usuaris i usuàries del centre esportiu i promoure la formació de parelles.
C. del gran Vial, 3
Montornès del Vallès -
Activitats complementàries > Activitats culturals
Taller de ball de bastons
Taller de ball de bastons Comença el taller de ball de bastons, que es durà a terme en dissabtes alterns, a partir del 18 de gener, de les 10 a les 12 h, a la Central de Vic, a la carretera de Manlleu.
La Central.
VicA les 10.00 h