Activitats al territori
-
Oci en català > Cinema en català > Estrenes
Estrena de les pel·lícules "Jurassic World: el renéixer" i "Detectiu Conan. One-Eyed Flashback" en català
A Valls i Tarragona (Ocine i Yelmo): Jurassic World: el renéixer. Cinc anys després dels esdeveniments de 'Jurassic World: Dominion', una expedició mèdica s'aventura en una regió equatorial remota per extreure ADN de tres dinosaures gegants.
JCA Cinemes, Yelmo Parc Central, Ocine Vila-seca, Ocine Les Mates i Ocine Les Gavarres
Valls, Vila-seca, el Vendrell i Tarragona -
Ús professional > Accions de sensibilització > Ens públics
Taller de sensibilització lingüística a Amposta (1a sessió)
Els dies 4 i 18 de juliol, a les 8.30 h, es realitza un taller de sensibilització lingüística adreçat al personal del Consell Comarcal de Montsià.
Consell Comarcal del Montsià
AmpostaA les 08.30 h
-
Activitats complementàries > Tertúlies
A Cerdanyola s'organitzen tertúlies durant el juliol
El Servei Local de Català de Cerdanyola organitza unes tertúlies gratuïtes conduïdes per professores els dies 3, 8, 10 i 15 de juliol de d'10.30 a 12 h, al Molí de Can Serra.
Edifici El Molí (C. de la Clota, s/n)
Cerdanyola del VallèsA les 10.30 h
-
Activitats complementàries > Tertúlies
El SLC de Badia oferirà tertúlies en català durant el mes de juliol
El professorat del Servei Local de Català (SLC) conduirà aquestes tertúlies, que tindran una durada d'una hora i es faran els dilluns i dimecres d'11 a 12 h, al Casal Cívic de Badia.
Casal Cívic - Plaça de les Entitats, s/n
Badia del VallèsA les 11.00 h
-
Voluntariat per la llengua > Exposicions
Exposició "Quan parles fas màgia" al centre esportiu Les Vernedes de Montornès
Del 9 de juny a 21 de juliol l’exposició “Quan parles fas màgia” del Voluntariat per la llengua (VxL) estarà instal·lada al passadís del centre esportiu Les Vernedes de Montornès Aquesta exposició vol donar a conèixer el Voluntariat al usuaris i usuàries del centre esportiu i promoure la formació de parelles.
C. del gran Vial, 3
Montornès del Vallès