Activitats al territori
-
Cursos de català > Cloenda, Activitats complementàries > Activitats culturals
Alumnes de Badia fan una visita guiada al Museu d'Història de Sabadell
El dia 26 de juny, a les 17 h, com a cloenda de curs, l'alumnat dels cursos de català de Badia, parelles del Voluntariat per la llengua i membres del club de lectura Mussols de Mitjanit faran una visita guiada al Museu d'Història de Sabadell.
Museu d'Història de Sabadell. Carrer Sant Antoni, 13
SabadellA les 17.00 h
-
Oci en català > Cinema en català
Projecció de la pel·lícula 'Estrany riu' a Ascó
El dia 26 de juny, a les 19.00 h, es projecta Estrany riu, al Casal Municipal d'Ascó. La pel·lícula forma part del Cicle Gaudí.
Casal Municipal
AscóA les 19.00 h
-
Voluntariat per la llengua > Activitats, Activitats complementàries > Tertúlies
Espai de conversa en català a Granollers
Activitat oberta i gratuïta. A partir del dimecres 20 de maig, cada dimecres de 18 a 20 h, a la plaça de les Hortes (quiosc del carrer Roger de Flor), hi haurà un espai de trobada per practicar el català i altres llengües a través de la conversa, en un ambient distès i informal.
Plaça de les Hortes
GranollersA les 18.00 h
-
Voluntariat per la llengua > Activitats, Activitats complementàries > Tertúlies
Grup de tertúlia en català al Casino de Granollers
Espai de conversa conduït pel voluntari Josep Lluís Viñallonga, adreçat a persones amb coneixements bàsics de català que vulguin guanyar fluïdesa a l'hora de parlar-lo.
Carrer Agustí Vinyamata, 21
GranollersA les 11.30 h
-
Exposició "Si l'encertes, l'endevines" a l’Espai Avinyó - Llengua i Cultura
L'Espai Avinyó - Llengua i Cultura CNL de Barcelona acull l'exposició "Si l'encertes, l'endevines", amb il·lustracions que representen frases fetes, elaborades per alumnes de l'escola Llotja.
Carrer Avinyó, 52, baixos
Barcelona