Preguntes més freqüents
Un cop hàgim revisat la prova, rebràs un missatge a l'adreça de correu electrònic o número de telèfon que hagis indicat en el moment d'iniciar la gestió.
Per consultar el resultat, ves a la secció Continuar un tràmit a la plataforma, que trobaràs dins del web d'inscripció, i omple les dades: codi de tràmit, tipus i número de document.

Quan hi accedeixis, veuràs el nivell recomanat d'acord amb el resultat de la prova de nivell.

Si fa més de 2 anys que vas fer la prova de nivell, l'hauràs de tornar a sol·licitar. Si fa menys de 2 anys que la vas fer i no et reconeix el nivell, truca al 012 o contacta amb el servei d'atenció a l'usuari.
Si ja has fet una prova de nivell i en vols fer una altra, hauràs d'esperar com a mínim 60 dies per tornar-la a fer. Si ja has fet un curs general amb el CPNL, no l'has de tornar a fer.
El resultat de la prova té una validesa d'un període de 2 anys i en cap cas té un valor de certificació de coneixements de català.
Si has acabat el curs en un moment molt proper al període d'inscripció, pot ser que el nivell recomanat encara no estigui introduït perquè el tancament dels cursos no és un procés immediat.
Quan s'obri el període d'inscripció t'oferirà el nivell recomanat pel tutor.
Si un cop iniciat el període d'inscripció no t'ofereix el nivell recomanat pel tutor, truca al 012 o contacta amb el servei d'atenció a l'usuari.
Pots consultar la ubicació concreta del curs entrant a la vista detallada del curs un cop l'hagis seleccionat al cercador.
Un cop hàgim revisat la documentació presentada, rebràs un missatge a l'adreça de correu electrònic o número de telèfon que hagis indicat en el moment d'iniciar la gestió.
Per consultar el resultat, ves a la secció Continuar un tràmit a la plataforma, que trobaràs dins del web d'inscripció, i omple les dades: codi de tràmit, tipus i número de document.

Quan hi accedeixis, veuràs el resultat de la validació. Si no és vàlid, hauràs de tornar a adjuntar un nou document o fer el pagament sencer de la matrícula.

Un cop finalitzat el procés d'inscripció, rebràs el document de pagament o el document d'inscripció, depenent del curs al qual t'hagis matriculat, a l'adreça de correu electrònic que ens vas facilitar.
Si no el reps, pots descarregar-te'l accedint a Continuar un tràmit a la plataforma amb el codi de tràmit i el document d'identitat.
Tot i ser un procés automàtic, aquesta informació pot tardar fins a 3 dies a actualitzar-se.
Sí, si t'has equivocat en la tria del curs o vols canviar la teva opció, pots anul·lar la inscripció fent clic al botó de la paperera
que trobaràs al costat del codi de tràmit o clicant al botó Anul·la la inscripció. Si ho fas, perdràs la plaça i hauràs de començar el procés de nou.
Has de tenir en compte que si vols anul·lar una inscripció pagada, hauràs de fer el tràmit de devolució de l'import de la matrícula per renúncia, tal com s'estableix a la normativa.
Si has anul·lat la inscripció per error, hauràs de tornar a començar el procés de nou. Si has anul·lat una inscripció pagada, truca al 012 o contacta amb el servei d'atenció a l'usuari.