Tornar

Notícies

Filtres aplicats

  • Programa: Ús professional > Accions de sensibilització > Empresa [X]
  1. Tret de sortida de la campanya "A l'abril, cada paraula val per mil" del CNL d'Osona

    Difusió, Ús professional CNL d'Osona

    “A l'abril cada paraula val per mil" és una activitat que ha dut a terme el Centre de Normalització Lingüística d'Osona des del 2013 amb l'objectiu de fer visible la llengua al carrer, és a dir, posar la llengua a l'aparador de les botigues.

  2. "A l'abril cada paraula val per mil" arriba al Mercat de Collblanc

    Ús professional CNL de l'Hospitalet

    La campanya "A l'abril cada paraula val per mil" promociona alhora l'ús del català i el comerç de proximitat. Enguany proposem un joc que consisteix a endevinar el significat de 30 frases fetes que apareixen en els cartells que trobareu al Mercat de Collblanc.

  3. El Servei Local de Català de Molins de Rei col·labora de nou amb el Projecte Singulars-Jove al Baix Impulsa't!

    Ús professional CNL Ca n'Ametller

    Per segon any consecutiu, el Servei Local de Català de Molins de Rei, del Consorci per a la Normalització Lingüística, participa en una xerrada per impulsar l'ús del català en l'accés al món laboral.

  4. L’Hipermercat Esclat de Lliçà d’Amunt dona suport al Voluntariat per la llengua

    Ús professional, Voluntariat per la llengua CNL del Vallès Oriental

    L'objectiu de l’establiment és promoure el programa entre el personal que hi treballa

  1. El Servei de Català de Salou acaba el trimestre obrint vies de col·laboració per fomentar l’ús del català

    Activitats complementàries, CPNL, Ús professional CNL de Tarragona

    La generació de vincles amb la societat ha estat l’actuació prioritària per tal de poder iniciar projectes concrets de foment de l’ús de la llengua catalana.

  2. Les paraules tarragonines dels aliments, protagonistes als mercats de Tarragona i Torreforta

    Ús professional CNL de Tarragona

    El CNL de Tarragona exposa tres cartells divulgatius per posar en valor el vocabulari de la ciutat que formen part de la campanya “Català de proximitat”.

  3. 2n Networking de l'any a Corbera de Llobregat amb la presència de l'Oficina de Català

    Ús professional CNL Ca n'Ametller

    La creació de xarxes de col·laboració permet la difusió dels serveis del Consorci per a la Normalització Lingüística en l'àmbit empresarial.

  4. Propostes finalistes del concurs El Meu Neologisme, en què han participat quatre grups de tercer d'ESO de l'Institut Mollet

    Servei d'Assessorament Lingüístic, Ús professional CNL del Vallès Oriental

    “Xarrupaidees”, “campanista”, "llibrisme" i “deurejar” són les propostes finalistes de l'Institut Mollet, que han participat en el concurs, organitzat pel TERMCAT, com a treball previ de la xerrada "Joc de termes: el poder del coneixement".

  1. Postals de llengua per als socis del Gremi d’Hostaleria de Vilanova i la Geltrú

    Servei d'Assessorament Lingüístic, Ús professional CNL de l'Alt Penedès i el Garraf

    El Gremi i el Servei de Català del Garraf i de Vilanova i la Geltrú difondran postals per resoldre dubtes lingüístics entre els establiments d'hoteleria i restauració.

  2. Aigües de Lleida, model d'usos lingüístics empresarials, segons el CNL de Lleida

    Ús professional CNL de Lleida

    El CNL de Lleida ha dut a terme la primera auditoria lingüística en una empresa de la ciutat

  3. Xerrada "Joc de termes: el poder del coneixement", a l'Auditori de l'Hospital de Mollet del Vallès

    Servei d'Assessorament Lingüístic, Ús professional CNL del Vallès Oriental

    La Fundació Sanitària Mollet, l'Ajuntament i el Servei Local de Català de Mollet (CPNL) organitzen, conjuntament amb el TERMCAT, el segon dia de la vuitena xerrada sobre terminologia catalana amb el títol "Joc de termes: el poder del coneixement", a càrrec de M.

  4. Propostes finalistes del concurs El Meu Neologisme, en què hi han participat els centres educatius de Mollet del Vallès

    Servei d'Assessorament Lingüístic, Ús professional CNL del Vallès Oriental

    "Tempsrelax", "infraexpectafòbia", "rebentaclasses", "bioagradable" són les propostes finalistes de l'Institut Vicenç Plantada, l'Escola Sant Gervasi, l'Institut Aiguaviva i l'Institut Gallecs, respectivament, que han participat en el concurs El Meu Neologisme, organitzat pel TERMCAT, com a treball previ de la xerrada "Joc de termes: el poder del coneixement".

  1. "Joc de termes: el poder del coneixement", a l'Auditori de l'Hospital de Mollet del Vallès

    Servei d'Assessorament Lingüístic, Ús professional CNL del Vallès Oriental

    La Fundació Sanitària Mollet, l'Ajuntament i el Servei Local de Català de Mollet (CPNL) organitzen, conjuntament amb el Centre de Terminologia de la llengua catalana (TERMCAT), la vuitena xerrada sobre terminologia catalana amb el títol "Joc de termes: el poder del coneixement", a càrrec de M.

  2. Topludi, SL, empresa de l’Ametlla del Vallès adherida al programa Totjoc i al Voluntariat per la llengua

    Ús professional, Voluntariat per la llengua, Oci en català CNL del Vallès Oriental

    Una empresa que fomenta l'ús del català i la cohesió social.

  3. El Govern impulsa un pla de foment del català a les autoescoles

    Ús professional CNL El Prat de Llobregat

    S'editaran testos en línia, s’impulsarà la formació en català i s'instarà la DGT a fer els exàmens en català

  4. El Govern impulsa un pla de foment del català a les autoescoles

    Ús professional Serveis Centrals

    Els consellers Elena i Garriga i el president de la Federació d'Autoescoles de Catalunya han signat un conveni per fomentar l'ús de la llengua en aquest sector.

  1. El Govern impulsa un pla de foment del català a les autoescoles

    Ús professional CNL Montserrat

    El pla inclou testos en línia, materials i el foment de sessions i formació en català

  2. Participació de l'Oficina de Català de Corbera de Llobregat al 1r Networking del 2023

    Ús professional CNL Ca n'Ametller

    La creació de xarxes de col·laboració permet la difusió dels serveis del Consorci per a la Normalització Lingüística en l'àmbit empresarial.

  3. El CPNL col·labora amb el Grup Bon Preu per fomentar l'ús del català entre els clients i el personal

    Ús professional CNL Montserrat

    El CPNL torna a assessorar el Grup Bon Preu en matèria lingüística en el marc de la campanya "Alimenta el català"

  4. El CPNL col·labora amb el Grup Bon Preu per fomentar l'ús del català entre els clients i el personal

    Ús professional CNL d'Osona

    El CPNL torna a assessorar el Grup Bon Preu en matèria lingüística en el marc de la campanya "Alimenta el català"

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7