Notícies
Filtres aplicats
- Programa: Altres > SPL > Campanyes [X]
-
"Provem-ho en català. Molt per parlar, molt per viure", la nova campanya de llengua del Govern
El Departament de Cultura presenta la campanya "Provem-ho en català.
-
Es presenta la campanya "21 dies. D'entrada, en català" a Salt
Dijous 9 de març es va presentar a la Biblioteca Iu Bohigas de Salt la campanya “21 dies. D’entrada, en català”, que es durà a terme del 13 de març al 2 d’abril, amb la xerrada prèvia del grup “No em canviïs la llengua”.
-
El foment de la lectura al CNL L’Heura
La lectura ens ajuda a entendre la llengua. Llegir ens permet conèixer noves paraules, ens ajuda a adquirir fluïdesa i a consolidar les estructures de la llengua.
-
El Govern convida els ciutadans a fer propostes sobre el català en sessions en línia
S'hi debatrà la situació en els àmbits en què la llengua té reptes i dificultats per superar.
-
“Som digitals i ho som en català”
Amb l'eslògan "Som digitals i ho som en català", la Direcció General de Política Lingüística ha publicat un decàleg d'accions per afavorir l'ús de la llengua catalana en l'entorn digital.
-
“Quan parles fas màgia” nova campanya d’impuls al Voluntariat per la llengua
El programa Voluntariat per la llengua de la Direcció General de Política Lingüística, que gestiona territorialment el Consorci per a la Normalització Lingüística i que té com a objectiu fer créixer el domini de l'ús oral del català, comença una nova temporada d'activitats amb la campanya de promoció "Quan parles fas màgia" i una nova imatge gràfica.
-
“Quan parles fas màgia” nova campanya d’impuls al Voluntariat per la llengua de la Direcció General de Política Lingüística i el Consorci per a la Normalització Lingüística
La modalitat virtual del Voluntariat per la llengua creix durant la pandèmia i es consolida com un programa de llarga trajectòria. Aquest any se superarà el llindar dels 150.
-
El 78,9 % de les cadenes de supermercats que venen en línia ho fan en català
Política Lingüística ha analitzat els usos lingüístics en el sector de la distribució alimentària en línia, en què el català s'usa de forma majoritària i treballa amb els agents del sector per incrementar-hi la presència.
-
El 78,9 % de les cadenes de supermercats que venen en línia ho fan en català
Política Lingüística ha analitzat els usos lingüístics en el sector de la distribució alimentària en línia, en què el català s'usa de forma majoritària i treballa amb els agents del sector per incrementar-hi la presència.