Participació del CNL L’Heura a la XI Jornada de Presentació de Recursos i Experiències

Difusió

El Departament de Política Lingüística i el CPNL presenten un nou certificat i materials per acompanyar l'aprenentatge

Unes 150 persones van participar divendres 24 d'octubre a l'onzena edició de la jornada L'acolliment lingüístic: el nivell A1. XI Jornada de Presentació de Recursos i Experiències, amb l'objectiu de compartir eines i vivències per facilitar l'aprenentatge inicial del català.  

En primer lloc, el conseller de Política Lingüística, Francesc Xavier Vila, va destacar la necessitat de tractar el nivell A1 del Marc europeu comú de referència per a les llengües per donar resposta a l'aprenentatge de català a població que no en té cap coneixement previ. A continuació es va presentar el nou programa, la prova oficial i el nou curs de l'A1, així com les experiències d'entitats d'acollida i centres formatius.  

El CNL L'Heura va donar testimoni de la seva experiència en cursos inicials a partir del Material de suport per a cursos inicials basat en l'Ep! Escolta i Parla, que ha elaborat conjuntament amb el CNL Vallès Occidental Sud.  

Vols compartir aquesta notícia?