Activitats al territori

Filtrar els resultats

Filtres aplicats

Dia: 04/10/2025

  1. Voluntariat per la llengua > Entitats col·laboradores

    El Voluntariat per la llengua de Granollers participa en la vuitena edició de la FESSGra

    La 8a Fira d'Economia Social i Solidària de Granollers arriba carregada d'activitats. Un dia dedicat a descobrir projectes, passar una bona estona i posar un granet de sorra per començar a canviar les coses.

    Plaça Lluís Perpinyà
    Granollers

    A les 10.00 h

  2. Cursos de català, Voluntariat per la llengua > Activitats, Activitats complementàries > Activitats culturals

    Representació de "Quina parentela!", a càrrec del Grup CNL Teatre, a Vilafranca del Penedès

    "Quina parentela!" és una obra nova, per veure, en clau de vodevil, com pot ser de desastrós un casament en què res és el que sembla i tothom té un passat i un present galdós.

    Fòrum Berger Balaguer (rbla. de Nostra Senyora, 6)
    Vilafranca del Penedès

    A les 18.00 h

  3. Voluntariat per la llengua > Exposicions

    Exposició "Quan parles fas màgia" a Tarragona

    L'exposició "Quan parles fas màgia" forma part d'una campanya del Voluntariat per la llengua (VxL) que vol animar les persones a afegir-se a aquest programa d'enriquiment lingüístic, cultural i personal.

    CFA Riu Clar (Perllongació Carrer B, s/n)
    Tarragona

  4. Ús professional > Accions de sensibilització

    Exposició "17 raons per parlar català" a l'Escola Anoia d'Igualada

    L'exposició fotogràfica "17 raons per parlar català" recull el testimoni de 17 persones de diferents àmbits de la societat igualadina que, tot i que van néixer fora de Catalunya, han adoptat el català com a llengua d'ús habitual.

    C. Lleida, 9
    Igualada

    A les 10.00 h

  5. Ús professional

    Enigmàtic. Concurs de reptes lingüístics als aparadors de Salou

    Entre el 25 de setembre i el 13 d'octubre, 32 establiments comercials de Salou exposaran al seu aparador un cartell amb un repte lingüístic. Caldrà emplenar una butlleta per a cada enigma que es trobi cada establiment i, una vegada emplenada amb la solució i les dades de la persona que hi participa, caldrà dipositar-la en una urna instal·lada al Mercat Municipal de Salou (Via Roma, 10).

    establiments de Salou
    Salou

  6. Activitats complementàries > Activitats culturals

    Olot exposa "Parlar és a les teves mans"

    Del 26 de setembre al 30 d’octubre es podrà visitar, al vestíbul de l’Hospital d’Olot, l’exposició “Parlar és a les teves mans”, de llengua de signes catalana.

    Av. dels Països Catalans, 86
    Olot