Agenda

  1. Oci en català > Cinema en català > Estrenes

    Estrena de les pel·lícules "El gat amb barret" i "11" en català

    El gat amb barret. Un gat astut i juganer irromp de ple en la vida de dos germans que s'enfronten a la mudança a una ciutat nova. Amb les seves entremaliadures constants, ho capgirarà tot, en una aventura esbojarrada en què regnen la màgia i el caos.

    JCA Cinemes; Ocine el Vendrell, Tarragona i Vila-seca
    Valls, Tarragona, el Vendrell i Vila-seca

  2. Activitats complementàries > Activitats culturals

    Visita guiada al Museu Deu del Vendrell

    a { text-decoration: none; color: #464feb; } tr th, tr td { border: 1px solid #e6e6e6; } tr th { background-color: #f5f5f5; } Activitat adreçada als alumnes dels cursos de català i als participants del Voluntariat per la llengua.

    Plaça Nova, 6
    El Vendrell

    A les 10.50 h.

  3. Voluntariat per la llengua > Activitats, Activitats complementàries > Activitats culturals

    Descobreix Tarragona en català: Entre el blau del mar i la història: del Miracle a l'Arrabassada

    Passejada guiada fins a un espai emblemàtic, per gaudir del patrimoni i conversar en català. (Dificultat baixa. Cal portar calçat adequat i aigua.) Organitzada amb el Centre Excursionista Tarragona, entitat adherida al VxL Inscripció a partir del 13 d’octubre a les 9 h, a través d'aquest formulari  Activitat adreçada als alumnes dels cursos a partir del nivell bàsic 1 i fins a suficiència 3 i a aprenents del programa Voluntariat per la llengua.

    Tarragona

    A les 09.30 h.

  4. Activitats complementàries > Coneixement de l'entorn

    Visita guiada a la Séquia Major

    Visita guiada a la Séquia major de la Pineda. El punt de trobada serà la plaça de la Cançó Catalana, cantonada carrer Amadeu Vives. Inscripcions al formulari.

    Vila-seca

    A les 10.00 h.

  5. Activitats complementàries > Clubs de lectura

    Club de lectura amb l'autora

    Comentari del llibre Mil milles, un relat humà i proper que dona veu a divuit experiències migratòries i que ens fa reflexionar sobre l'acollida, la convivència, la diversitat i el respecte.

    CNL de Tarragona, pl. de la Imperial Tàrraco, 1, 2n
    Tarragona

    A les 11.00 h.

  6. Activitats complementàries > Clubs de lectura

    Passem pàgines (club de lectura fàcil)

    Lectura del llibre Les mateixes estrelles, de Núria Martí (Edicions Aktual), una lectura fàcil i suggeridora que culminarà amb una trobada oberta per compartir impressions i conversa.

    CNL de Tarragona, pl. de la Imperial Tàrraco, 1, 2n
    Tarragona

    A les 11.30 h.

26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6