Activitats al territori
-
Voluntariat per la llengua > VxL virtual
Sessió inicial informativa de VxL
Primera sessió inicial informativa del VxL virtual. En aquesta sessió, els participants que s’han inscrit al programa en el darrer mes tindran l’oportunitat de rebre tota la informació sobre el funcionament del VxL, coneixeran els avantatges del carnet i el ventall de recursos que poden fer servir a les trobades.
Virtual
A les 10.00 h
-
Voluntariat per la llengua > Activitats
Voluntariat en conversa a Alcanar, 28 d'octubre
Voluntariat en conversa a Alcanar. L’activitat es realitzarà els dimecres laborables, a les 15.15 h, al Casal Cívic i Comunitari de la població.
Casal Cívic i Comunitari Alcanar
AlcanarA les 15.15 h
-
Activitats complementàries > Clubs de lectura
Club de lectura de llengua catalana de nivell bàsic de la Biblioteca Gòtic-Andreu Nin
Sessió del club de lectura de llengua catalana de nivell bàsic de la Biblioteca Gòtic-Andreu Nin, en què es comentarà l’obra La felicitat de Lluís-Anton Baulenas.
La Rambla, 30-32
BarcelonaA les 18.30 h
-
Oci en català > Totjoc > Activitat
Sessió de jocs en català a Tortosa
El dia 28 d’octubre, a les 18.30 h, hi ha una sessió de jocs en català adreçada a l'alumnat de nivell bàsic 3 del CNL de les Terres de l’Ebre.
CNLTE
TortosaA les 18.30 h
-
Voluntariat per la llengua > Activitats, Activitats complementàries > Tertúlies
Noves trobades a l'Espai de conversa en català a Granollers
Activitat oberta i gratuïta per promoure l'ús del català i altres llengües. A partir del dimecres 16 de setembre, cada dimecres de 18 a 20 h, a la plaça de les Hortes (quiosc del carrer Roger de Flor), hi haurà un espai de trobada per practicar el català i altres llengües a través de la conversa, en un ambient distès i informal.
Plaça de les Hortes (zona quiosc)
GranollersA les 18.00 h