Curs intensiu en marxa
CNL de Girona
Un Bàsic 1 d'estiu a Arbúcies
El 17 i el 18 de juny van ser els darrers dies de classe del tercer trimestre del curs 2025/2026 i al cap de dues setmanes a l'Oficina de Català d'Arbúcies ja teníem la inscripció feta del Bàsic 1 d'estiu. Parlem de curs intensiu perquè les classes són de dilluns a dijous de 9 a 12 h.
Del 2 al 28 de juliol els estudiants tindran un primer contacte amb la llengua i treballaran les habilitats de comprensió oral, expressió oral, comprensió escrita i expressió escrita, amb l'objectiu final de comprendre i utilitzar les frases i expressions més usuals en situacions comunicatives quotidianes.
D'entre els 20 inscrits hi ha persones d'orígens diversos: del Marroc, de l'Índia, del Brasil, d'Hondures, de Polònia i del Senegal. Aquesta diversitat és un reflex de la població d'Arbúcies, variada i en constant creixement, on els cursos tenen un paper de cohesió molt important.
La programació es complementa amb la proposta de reptes lingüístics, la visita de testimonis d'antics alumnes i amb activitats fora de l'aula, com la visita guiada al Museu Etnològic del Montseny, La Gabella, que van fer la setmana passada.
Qui vulgui continuar aprenent la llengua ho podrà fer a partir del 14 i 15 de setembre, primers dies d'inscripció del curs 2026/2027. Podeu consultar tot el calendari d'inscripcions aquí.