Comencen els cursos intensius de català a les Terres de l’Ebre
CNL de les Terres de l'Ebre
S’imparteixen a Amposta, Deltebre, Móra d’Ebre i Tortosa
El Centre de Normalització Lingüística de les Terres de l'Ebre ha iniciat els cursos de llengua catalana de l'estiu 2025 amb una inscripció de 166 alumnes. En total, s'han posat en marxa vuit cursos d’Inicial i Bàsic 1 a Amposta, Deltebre, Móra d'Ebre i Tortosa.
Tots els cursos són presencials i intensius, amb una durada de 45 hores cadascun. En finalitzar la formació l'alumnat serà capaç de comprendre i utilitzar expressions quotidianes i frases senzilles que els permetran satisfer les primeres necessitats comunicatives, com ara presentar-se o formular i respondre preguntes sobre detalls personals.
El Consorci per a la Normalització Lingüística ja treballa per a preparar l'oferta de cursos del pròxim període d'inscripcions, que serà al setembre. Tots els nous períodes d'inscripció i acreditació de nivell es publicaran amb antelació al web i a les xarxes socials del CPNL.