Mas Acoustic Pro aposta per la qualitat lingüística amb el suport del SAL de Rubí
Servei d'Assessorament Lingüístic, Ús professional
L'empresa Mas Acoustic Pro confia en el Servei d'Assessorament Lingüístic per garantir textos correctes i comunicacions professionals
L'empresa Mas Acoustic Pro, dedicada a projectes acústics, ha incorporat la qualitat lingüística com a valor afegit en la seva comunicació digital. Per aconseguir-ho, des del juliol de 2024 rep el suport del Servei d'Assessorament Lingüístic (SAL) del CNL de Terrassa i Rubí, que revisa els textos i articles publicats al seu web.
Segons expliquen des de l'empresa, el servei els ha semblat "únic, del tot recomanable i del qual estem totalment satisfets". A més, destaquen que la revisió lingüística no només ha millorat la qualitat del català a la seva web, sinó que també ha tingut un impacte positiu en altres llengües: «Hem pogut exportar millores a algunes descripcions en castellà i anglès.»
Mas Acoustic Pro considera que la qualitat de la llengua és clau per generar confiança: «La qualitat del llenguatge ajuda a donar credibilitat al que expliques i, per tant, a generar confiança al client final. Sense aquesta revisió, tota la feina feta quedaria deslluïda.»
L'empresa també valora el tracte i la metodologia del SAL: «Ens ha encantat la manera de fer la revisió per poder valorar i validar cada modificació del text amb un tracte exquisit. Molt agraït! Tornarem a demanar-vos ajut en cada nou projecte!» Amb aquesta col·laboració, Mas Acoustic Pro esdevé un exemple d'empresa compromesa amb la comunicació clara i correcta, i amb la normalització de la llengua catalana en l'àmbit professional.
CNL de