Manresa presenta noves parelles lingüístiques
El 29 de maig, a la seu del CNL Montserrat a Manresa, s’hi va celebrar la presentació del programa Voluntariat per la llengua
El programa Voluntariat per la llengua (VxL) ha incorporat més d'una vintena de nous voluntaris i aprenents que, al llarg de les pròximes deu setmanes, practicaran català a través de la conversa. Al llarg de la sessió, la dinamitzadora del programa va explicar en què consisteix el VxL, el seu funcionament, el material a disposició de les parelles lingüístiques al llarg de les trobades, propostes de llocs de quedada per conversar o, fins i tot, de quines activitats culturals i lúdiques poden gaudir plegats. Després de la breu explicació, la sessió va ser l'espai de les presentacions. Un moment en què voluntaris i aprenents es van poder conèixer, posar-se cara i concretar un possible dia i lloc de trobada de la primera sessió de conversa.
CNL