El Gremi d'Hostaleria del Vallès Occidental i Barcelonès s'adhereix a Voluntariat per la llengua
CNL Vallès Occidental Sud
El 19 d’octubre va tenir lloc la signatura simbòlica d’adhesió del Gremi a VxL
Recentment, el Gremi d'Hostaleria del Vallès Occidental i Barcelonès ha iniciat, juntament amb el CNL Vallès Occidental Sud, la campanya El català et serveix, que té per objectiu informar els bars i restaurants del Gremi de quins aspectes han de tenir almenys en català en disposició dels clients i dels serveis que ofereix el CNL per ajudar-los.
En el marc d'aquests campanya, el Gremi també s'ha adherit a Voluntarit per la llengua, i la signatura oficial, entre Jordi Moyà, president del Gremi, i Joan Vilarnau, director del CNL, va tenir lloc el 19 d'octubre al local del Gremi, ubicat a Montcaca i Reixac.
D'aquesta manera, el Gremi es compromet a promoure entre els bars i restaurants l’adhesió a la xarxa d’establiments de Voluntariat per la llengua. Els comerços adherits garanteixen l'atenció en català a tothom que se’ls adreci en aquesta llengua malgrat l’estiguin aprenent i encara no la parlin prou bé.