Sorteig d’entrades per a la preestrena de Doraemon al Festival Nits de cinema oriental de Vic
CNL d'Osona
Guanya entrades quàdruples per a la preestrena de “Doraemon”
El Centre de Normalització Lingüística d'Osona sorteja cinc invitacions quàdruples per assistir a la preestrena en català de la pel·lícula Doraemon: Aventures al món de l'art, que tindrà lloc el dissabte 18 de juliol a L'Atlàntida de Vic, en el marc del Festival Nits de cinema oriental de Vic. La iniciativa és fruit de la col·laboració entre el Consorci per a la Normalització Lingüística, el Departament de Política Lingüística i la distribuïdora de la pel·lícula, que ha cedit un total de vint entrades per acostar aquesta estrena al públic d'Osona.
La projecció començarà a les 12 h, però la jornada arrencarà a les 11.30 h amb diverses activitats adreçades als seguidors de la popular sèrie japonesa: un photocall amb els personatges de Doraemon, Nobita i Shizuka, una exposició de figures gegants de Doraemon, una mostra de dibuixos originals de la sèrie i un concurs de cosplay.
Per participar en el sorteig, cal seguir les indicacions publicades al compte d'Instagram del CNL d'Osona i deixar un comentari a la publicació. Les persones guanyadores es donaran a conèixer un cop finalitzat el termini de participació. La pel·lícula Doraemon: Aventures al món de l'art arribarà als cinemes el 9 d'octubre, però gràcies a aquesta preestrena els aficionats al conegut gat còsmic podran veure-la en exclusiva abans de l'estrena comercial.