Es posa punt final al Voluntariat per la llengua a diverses poblacions de les Terres de l’Ebre

CNL de les Terres de l'Ebre

Voluntariat per la llengua

Municipis com Alcanar, Ulldecona, Roquetes o Tortosa van celebrar actes de cloenda del VxL

Durant el mes de juny es van celebrar les trobades de cloenda del programa Voluntariat per la llengua (VxL) a les Terres de l'Ebre. En el marc de les activitats de promoció del programa, tots aquests esdeveniments van coincidir en un mateix missatge als parlaments finals: la importància de parlar català als municipis on es viu. La llengua és una eina essencial per a la integració i la cohesió social, com també per a la creació de vincles que es forgen al llarg de les sessions.

En els actes hi van assistir autoritats dels municipis on es duen a terme les trobades i directors d'escola i d'institut. També hi van participar els voluntaris i els aprenents, que en són els principals protagonistes, als quals es va fer lliurament de diplomes en reconeixement de la seva tasca, juntament amb petits obsequis com la llibreta i el bolígraf del programa.

Tant al Casal Cívic i Comunitari d'Alcanar com a l'Escola Ramón y Cajal i a l'Institut Manuel Sales i Ferré d'Ulldecona, com també a la Biblioteca Marcel·lí Domingo de Tortosa, la Biblioteca Mercè Lleixà de Roquetes i l'escola de Corbera d'Ebre, la participació va ser tot un èxit. L'ambient va ser distès i els participants van expressar la voluntat de continuar amb noves edicions del programa l'any vinent.

Vols compartir aquesta notícia?