L'Oficina de Català de Vallirana forma en usos lingüístics la Policia Local del municipi
CNL Baix Llobregat Nord
Reflexions sobre l'ús de la llengua catalana a l'àmbit professional
Els dies 4 i 18 de juny, l'Oficina de Català (OC) de Vallirana, del Consorci per a la Normalització Lingüística, ha impartit dos tallers de sensibilització lingüística adreçats als agents i personal administratiu de la Policia Local de Vallirana.
L'objectiu d'aquesta acció formativa ha estat fomentar les reflexions sobre l'ús de la llengua catalana a l'àmbit professional, així com proporcionar recursos pràctics i estratègies comunicatives per garantir una atenció respectuosa amb els drets lingüístics de la ciutadania.
La formació ha estat molt ben valorada entre la vintena d'agents i personal administratiu que hi han participat, que afirmen que "ha estat útil i reflexiu per millorar" o que "cal eliminar prejudicis lingüístics amb persones nouvingudes".
Amb aquesta iniciativa, l'OC i l'Ajuntament de Vallirana refermen la seva col·laboració i el seu compromís amb la promoció de l'ús del català als serveis municipals.