Palafrugell tanca els cursos 2025-2026 amb un acte a la Fundació Josep Pla

CNL de Girona

Cursos de català, Voluntariat per la llengua, De la competència a l'ús

“D’aquí i d’allà” neix de la col·laboració amb la Fundació

Alumnes dels cursos de català, membres del Voluntariat per la llengua, el personal de l'Oficina de Català i el de la Fundació Josep Pla vam compartir una tarda de literatura, divendres 12 de juny, a l'entorn de textos seleccionats de l'obra planiana que havien inspirat escrits dels estudiants de català.

Textos sobre la nostàlgia, els records, la cuina, el paisatge de l'Empordà i dels llocs d'origen dels participants, Palafrugell o la llengua s'entrecreuaven en un diàleg emotiu i enriquidor, que portava el públic a veure Pla amb ulls nous, a partir d'un treball de creació al llarg del trimestre, que havia combinat lectures, tertúlies i visites a la Fundació.

L'acte es va cloure amb la intervenció de l'alcaldessa, Laura Millán, agraint la feina feta a tots els participants i  animant-los a continuar en el seu procés d'aprenentatge, i amb un berenar al pati de la Fundació.

Vols compartir aquesta notícia?