El CNL de Barcelona, present a la fira "The Work in Barcelona! Job & Information"

CNL de Barcelona

Difusió

Atenem centenars de consultes relacionades amb els cursos de català

El CNL de Barcelona ha participat, per segon any consecutiu, en la fira The Work in Barcelona! Job & Information amb l’objectiu de donar a conèixer els seus serveis i l'oferta de cursos de català a les persones que volen establir-se i desenvolupar la seva vida a Barcelona.

Aquest esdeveniment busca facilitar la integració de les persones nouvingudes, oferint informació pràctica sobre tràmits administratius, sanitat, habitatge, transport, emprenedoria, espais de coworking i aprenentatge de llengües.

Al llarg de la jornada, hem atès centenars de consultes relacionades amb els cursos de català, les activitats de foment de l'ús de la llengua i els serveis que oferim. En el nostre estand, un espai cedit per Barcelona Activa, també hem establert contactes amb empreses interessades a promoure l'aprenentatge i l'ús del català entre els seus treballadors.

Participar en espais com aquest permet apropar el català a nous públics i reforçar el seu paper com a eina d'inclusió, cohesió social i oportunitats professionals.

El CNL Barcelona és present a la fira gràcies a la relació amb l'àrea de Promoció Econòmica Internacional de l'Ajuntament de Barcelona.

Enllaços relacionats

Vols compartir aquesta notícia?