Taller de rap en català a Sant Antoni
CNL de Girona
Per aprendre català d'una manera diferent
L’l11 de maig, de 15 a 17 h, es va dur a terme a Sant Antoni de Calonge un taller de rap en català, adreçat a l’alumnat del nivell Bàsic 3. L'activitat va ser a càrrec de Jordi Estivill, del grup Versembrant.
Primer de tot, l'alumnat va fer una pluja de temes; després, van triar paraules que hi estiguessin relacionades, i finalment, va anar fent la lletra. El taller va permetre treballar la llengua catalana d'una manera creativa a través del rap com a eina d'expressió artística i social. Els participants van experimentar amb la rima, el ritme i la creació de lletres, tot reforçant la confiança en l'ús oral del català en un context lúdic i motivador.
Aquesta proposta s'emmarca dins les activitats complementàries que l'Oficina de Català de Calonge i Sant Antoni ha previst per a aquest trimestre per fomentar l'ús del català dins i fora de l'aula.