M. Angeles Style, nou comerç aprenent de Castelldefels
CNL Baix Llobregat Sud
La botiga de roba M. Angeles Style ha rebut formació específica per atendre el públic en català
M. Angeles Style, situada al carrer de l'Església, 86, ha participat en el programa Comerços aprenents. La propietària d’aquest establiment ha rebut sessions personalitzades de català bàsic per poder atendre la clientela. La M. Angeles té moltes ganes de parlar més i millor en català. Si visiteu l'establiment, podeu ajudar-la dient "bon dia", fent-li preguntes senzilles i parlant en català perquè pugui practicar-lo.
Comerços aprenents és un projecte que ofereix al comerç local una formació essencial en llengua catalana per a les persones que fan atenció al públic i parlen molt poc en català. A causa dels seus horaris laborals, aquestes persones no poden assistir a un curs de català i, per això, els tècnics de normalització lingüística es desplacen a la botiga per oferir-los aquestes sessions formatives.
El contingut que s'ensenya i es practica s'adapta a les necessitats específiques dels treballadors perquè en puguin treure el màxim profit i es puguin generar més oportunitats d'interacció en català amb la clientela que així ho desitgi.