Passejada en català per la història i el patrimoni de la Llagosta
CNL del Vallès Oriental
Nova activitat del programa Passejades en Català, amb la participació de 14 persones
La sortida ha permès descobrir diversos elements destacats del patrimoni històric i natural de la Llagosta. L'itinerari ha inclòs punts emblemàtics com la xemeneia de l'antiga fàbrica, l'església de Sant Josep, la masia de Can Baqué -un dels edificis històrics més rellevants del municipi- i la singular font de la carretera.
A l'activitat hi han participat alumnes dels cursos de català, així com usuaris del Voluntariat per la llengua i dels espais segurs de català que impulsa l'Oficina de Català de la Llagosta per a tota la població.
La sessió ha anat a càrrec del mestre José Luis Mediavilla, que ha explicat la història dels diferents espais visitats. Ha comptat també amb la col·laboració de Xavier Sanz, que ha enriquit la sortida amb comentaris sobre els arbres i la vegetació que s'han anat trobant al llarg del recorregut.