Els alumnes dels cursos de Bàsic 1 i Bàsic 2 de Tàrrega visiten la Biblioteca
CNL de Lleida
Es tracta d'una de les activitats programades de coneixement de l'entorn
Els dies 27 de novembre i 1 de desembre, tres grups d'alumnes dels cursos de català de nivells Bàsic 1 i Bàsic 2 de Tàrrega van anar a la Biblioteca Germanes Güell per a conèixer aquest servei públic municipal. Hi van fer un bon exercici de comprensió oral i van aprofitar per a posar-se a prova i fer preguntes a la seva directora.
Després d'escoltar la part de funcionament de la Biblioteca i de conèixer els recursos i serveis de què disposa (sales de lectura, d'estudi, connexió gratuïta a Internet i servei de préstec, entre altres) van pujar a la primera planta, on van poder veure la bona oferta disponible de llibres de lectura fàcil. Es tracta d'uns llibres adaptats ideals per als alumnes que comencen a estudiar català.
Alguns estudiants van aprofitar l'avinentesa per a obtenir-ne el carnet d'usuari. Cal dir que aquesta activitat ha estat organitzada amb l'objectiu d'atansar l'alumnat al seu entorn proper.