Visita a la fàbrica de xocolata i cafè CREO de Tortosa
CNL de les Terres de l'Ebre
Alumnes del nivell elemental i bàsic 3 van conèixer com s'elabora la xocolata a la pedra
Dijous 6 de novembre, amb l'objectiu de fomentar la cohesió social i practicar la llengua catalana fora de l'aula, alumnes de català del Centre de Normalització Lingüística de les Terres de l'Ebre van visitar a la fàbrica de xocolata i cafè CREO de Tortosa.
Durant la visita, els participants van conèixer el procés d'elaboració de la xocolata, que s'inicia amb la recol·lecció del cacau i que acaba amb l'obtenció i l'envasament del producte final. També van observar les instal·lacions i la maquinària de la fàbrica.
En el transcurs de l'explicació, els assistents van degustar diferents tipus de xocolata i en van comentar els gustos i les textures. L'activitat va servir perquè l'alumnat practiqués la llengua en un entorn no tutoritzat.