Els alumnes del Bàsic 3 d’Alcarràs es reuneixen per jugar en català

CNL de Lleida

Oci en català, Oci en català

Els estudiants del Bàsic 3 van practicar la llengua mentre jugaven en català

Dijous passat, l'alumnat dels cursos de català per a adults va poder gaudir d'una activitat molt lúdica al bar La Companyia, establiment col·laborador amb el VxL a Alcarràs.

Així, fent servir el joc com a eix conductor de la sessió, els alumnes van poder practicar el català d'una manera dinàmica i al mateix temps, conèixer alguns dels jocs de taula en català més populars. Els estudiants van trobar una gran diferència amb el nivell que tenien en l'anterior sessió, que va tenir lloc el desembre passat.

La sessió de jocs en català s'emmarca dins del programa Totjoc del CPNL, que té l'objectiu de promoure el joc i la joguina en català. L'establiment La Companyia ha col·laborat enguany amb el Servei Comarcal del Segrià tant amb les pràctiques lingüístiques dels alumnes com en la cessió d’un espai per a la sessió de jocs.

Vols compartir aquesta notícia?