Sessió de jocs en català a Balaguer

CNL de Lleida

Oci en català, CPNL

El Servei Comarcal de Català participa en un acte cultural de Sant Jordi fent una demostració de jocs en català

L'SCC de la Noguera ha participat en un taller organitzat al casal Lapallavacara. Amb la participació de l'Ajuntament, la CAL i Reintegra, els assistents han pogut gaudir de diferents activitats, com el passaparaula i jeroglífics.

Des de l’SCC de Balaguer s'ha apostat pels jocs de taula, amb què els participants han passat una bona estona mentre han aprés i practicat vocabulari en català d'una manera més distesa. Bona part dels assistents han estat alumnes dels cursos que es duen a terme al municipi.

Aquesta activitat s'emmarca dins de Totjoc, que és el programa que promou el joc i la joguina en català del Consorci per a la Normalització Lingüística. En aquest enllaç s'hi pot trobar més informació:  /jocs/index/

Vols compartir aquesta notícia?