'Nascuda de Venus', al Club de Lectura del Pla d'Urgell

CNL de Lleida

Activitats complementàries, CPNL

Després d'una breu sessió sobre sensibilització lingüística, han comentat la novel·la de Sònia Lleonart

Aquest any al Pla s’han fet diferents actuacions de sensibilització lingüística al Consell Comarcal del Pla d’Urgell, com ara els tallers per al personal de l'Administració local o la tramesa de frases per a la reflexió per al personal de l’entitat. Avui, diada de Sant Jordi, s’ha fet una breu sessió adreçada als integrants del Club de Lectura.

A continuació, han comentat Nascuda de Venus, òpera prima de l'autora, que transporta al Renaixement italià, a Florència, i que retrata l'amor platònic de Botticelli per la seva musa, Simonetta Vespucci, a la qual va pintar en diverses obres. El llibre ha estat molt ben valorat per les lectores, perquè s'han endinsat en una època i un artista captivadors.

Després del comentari del llibre, els integrants del Club han passejat per Mollerussa per fer honor a aquesta diada cultural tan nostra. Han pogut observar les paradetes de roses i han gaudit amb les de llibres, a les quals s’han aturat. Han triat i remenat una bona estona i han acabat ben carregades.

Vols compartir aquesta notícia?