Fi de la campanya "A l'abril cada paraula val per mil", del CNL de Terrassa i Rubí i el Mercat de la Independència

CNL de Terrassa i Rubí

Ús professional

L'atzar va decidir divendres al migdia quines serien les tres butlletes guanyadores de la campanya "A l'abril, cada paraula val per mil", organitzada pel CNL de Terrassa i Rubí i l'Associació de Venedors i Concessionaris del Mercat de la Independència de Terrassa

Enguany, aquesta activitat de Sant Jordi ha tingut lloc des del dia 12 fins al 27 d'abril, amb una bona participació: s'han dipositat 229 butlletes a l'urna que hi havia instal·lada al punt d'informació del Mercat.

La proposta es basava en l'exposició de cartells que contenien una frase feta catalana i el seu significat. La campanya busca la complicitat entre el llenguatge popular, les expressions en català, i la descoberta del Mercat. Les persones que hi han participat han passejat per les parades per mirar de respondre tres preguntes sobre les frases fetes exposades als cartells.

És una activitat que pretén donar a conèixer el Mercat i també fer possibles les interaccions en català entre venedors i clientela. Diversos alumnes del CNL de Terrassa i Rubí han conegut les parades del Mercat gràcies a la participació en el joc, i han expressat el seu agraïment per l'amabilitat i implicació dels venedors i paradistes en el desenvolupament de l'activitat.

Les tres persones premiades rebran, cadascuna, un lot de productes del Mercat.

Vols compartir aquesta notícia?