Activitats al territori

Filtrar els resultats

Filtres aplicats

Programa: Activitats complementàries

  1. Activitats complementàries

    Taller literari en llengua catalana

    Activitat per experimentar amb la llengua i la literatura de forma lúdica i creativa, a través d’una selecció de textos de la literatura catalana contemporània.

    Biblioteca de Viladecans
    Viladecans

    A les 16.30 h

  2. Activitats complementàries

    Tertúlies: practiquem els verbs

    Tertúlies amb alumnes per practicar els verbs en passat.  Dos grups: - dimarts al matí: de 12 a 13 h - dimarts a la tarda: de 16.00 a 17.

    CNL d'Osona
    Vic

    A les 12.00 h

  3. Activitats complementàries, Voluntariat per la llengua > Activitats

    Frec a frec, teatre per reflexionar sobre l'ús del català a Montornès

    L'Oficina de Català i la Biblioteca Rosa Leveroni de Montornès proposen una obra de teatre com a activitat per fomentar l'ús del català. A "Fes-ho per tu!", la companyia Frec A Frec ens mostra situacions que ens podem trobar en el dia a dia en les quals ens podem veure temptats a canviar d'idioma.

    c. de Can Parera, 34 (Biblioteca Rosa Leveroni)
    Montornès del Vallès

    A les 18.30 h

  4. Activitats complementàries, Cursos de català > Activitats a l'aula

    Taller de jocs de rol en català amb Garou a Salt

    El 18 de novembre, l'alumnat del curs Intermedi 2 de Salt participarà en una sessió de jocs de rol dinamitzada per Garou. L'activitat es repeteix després de la bona acollida de la sessió que es va fer a la primavera, que va agradar molt als participants.

    C. Sant Dionís, 45
    Salt

    A les 18.30 h