Durant la primera quinzena de juny els alumnes del Bàsic 3 de l'OC de la Garriga sortiran a fer les Pràctiques Lingüístiques que se'ls plantegen com a posada en pràctica dels continguts que ja han treballat a classe. Els establiments col·laboradors amb el VxL del poble faciliten que l'alumnat pugui mantenir converses reals i espontànies.

la Garriga

A les 17.00 h

Vols compartir aquest acte?