Els alumnes del curs Bàsic 2 visiten la Biblioteca l'Escorxador de Sant Celoni
L'alumnat coneix un espai on poden practicar el que aprenen a l'aula
Els alumnes del curs Bàsic 2 de català per a adults han participat en una visita guiada a la Biblioteca l'Escorxador de Sant Celoni, on han pogut conèixer de primera mà els recursos que ofereix aquest equipament cultural.
Durant la visita, els participants han descobert la gran varietat de materials disponibles: llibres, revistes, música, diaris, jocs i pel·lícules, amb especial atenció als recursos pensats per a estudiants de català. També se'ls ha explicat el funcionament general de la biblioteca, com fer-se el carnet, com accedir al servei de préstec, localitzar documents, utilitzar els ordinadors i participar en les activitats que s'hi organitzen regularment.
L'activitat ha despertat molt interès entre els alumnes, i alguns han aprofitat l'ocasió per fer-se el carnet de la biblioteca i començar a gaudir del servei de préstec.
CNL del