Els alumnes de català coneixen el grup de teatre Till Tall i la Passió
La Passió de Llinars, una passió moderna, senzilla, femenina i emotiva

Aquest dilluns, 7 d’abril, els alumnes dels cursos de català de Llinars van rebre a l'aula la visita de dues representants del grup de teatre Till Tall de Llinars.
Amb motiu de la Setmana Santa que ja tenim a tocar, la directora del Till Tall els va parlar del grup de teatre, de les activitats que fan i sobretot de La Passió. Va explicar com n'és d'important aquesta tradició de les Passions a Catalunya i que La Passió de Llinars és la primera Passió del segle XXI, ja que es va estrenar l'any 2000, ara fa 25 anys.
Els va passar un PowerPoint amb imatges de La Passió amb els 4 punts que la caracteritzen: feminitat, austeritat, nova dramatúrgia per explicar una història molt coneguda i KERIGMA (paraula grega que vol dir "primer anunci").
Els alumnes, tant del Bàsic 3 com de l'Intermedi van fer moltes preguntes i es van interessar per l'entitat i què calia fer per formar-ne part.
El grup de teatre Till Tall és una entitat adherida al Voluntariat per la llengua des dels seus inicis.