Inici dels cursos de català del tercer trimestre a la comarca de la Terra Alta
L’oferta inclou formació presencial a Bot i Gandesa

Al Consell Comarcal de la Terra Alta es duu a terme el curs de català de Bàsic 3, que dona continuïtat als cursos de Bàsic 1 i Bàsic 2 que es van iniciar al setembre i al gener, respectivament. Aquest compta amb una inscripció de 17 alumnes que es preparen per obtenir el nivell A2 de català. Així mateix, també participaran de les pràctiques lingüístiques, fora de l'aula, gràcies als establiments adherits al Voluntariat per la llengua on podran conversar i practicar el català.
Paral·lelament, Bot acull un curs de Bàsic 1, en col·laboració amb l'Ajuntament d'aquesta localitat, i que compta amb una inscripció de 21 persones procedents del Pakistan, Mauritània, Senegal, Hondures, Colòmbia i Brasil. Aquest curs es fa a la Biblioteca municipal, en horari de tarda.
Quant als cursos en línia, el Servei Comarcal de Català (SCC) de la Terra Alta tutoritza un curs de català de nivell C2, amb una inscripció de 20 alumnes, que segueixen el curs a través de l'Aula Virtual del CPNL, el qual acabarà a finals de maig.