El Servei d’Assessorament Lingüístic (SAL) de Terrassa i el de Rubí continuen treballant per afavorir la presència del català a la restauració

Servei d'Assessorament Lingüístic

S’ha informat 950 negocis de la zona d’actuació del Centre de Normalització Lingüística de Terrassa i Rubí

Aquest mes d’octubre, el Servei d’Assessorament Lingüístic del CNL de Terrassa i Rubí han reprès el contacte amb els establiments de restauració de Terrassa, Rubí, Matadepera, Viladecavalls, Vacarisses, Ullastrell i Rellinars amb motiu de la nova temporada de cartes que molts d'ells estrenen.

En total, s'ha informat 950 negocis, als quals s'ha recordat el servei de correcció i traducció al català per WhatsApp.

Els establiments de Terrassa, Matadepera, Viladecavalls, Vacarisses, Ullastrell i Rellinars poden fer les sol·licituds de serveis al 600 003 884.

Els establiments de Rubí poden dirigir-se al 600 004 055

Aquest servei, exclusiu per al sector, es va posar en marxa fa un any per tal que els establiments puguin oferir als clients les seves comunicacions en català i amb qualitat (cartes, menús, pissarres, retolació, anuncis, ofertes, web, xarxes...). 

L'actuació es reforça amb visites a Terrassa i Rubí en què, a més d'oferir aquest suport, es dona a conèixer el programa Comerços aprenents, consistent en una formació inicial per a persones que fan atenció al públic i parlen molt poc en català.

Vols compartir aquesta notícia?