Comerços aprenents de Rubí: una oportunitat per fidelitzar la clientela
El comerç responsable de Rubí aposta per la llengua
Un dels programes del CPNL amb més incidència a la ciutat rubinenca és el dels Comerços aprenents: 15 sessions de català de 15 minuts, que permeten als botiguers aprendre estructures bàsiques i vocabulari per comunicar-se amb la clientela catalanoparlant.
Des del Servei Local de Català (SLC) de Rubí, el professorat es desplaça a la mateixa botiga en l'horari més adient per als botiguers. Les classes, gratuïtes per al petit comerç, es desenvolupen de forma pràctica i amena entre fruites i verdures, sabons, perfums, bijuteria, peces de roba o un cafè amb llet. Qualsevol comerç pot participar en el programa, que de moment a Rubí ha arribat als àmbits del supermercat, la pastisseria, la joieria, la sabateria, la carnisseria, els sabons naturals o la restauració.
Els últims comerços aprenents a Rubí han estat els restaurants Catalunya i Cal Paqui's, així com la carnisseria Río Martil, que faran un esforç per adaptar-se a la llengua de la clientela, un dels factors més importants per a la bona relació botiguer-client.
Vols ser un comerç aprenent de Rubí?
Escriu un correu a mcraven(ELIMINAR)@cpnl.cat o bé un missatge de WhatsApp al 673 89 42 09.
CNL de