Sessió de sensibilització als supermercats Condis de Rubí

Ús professional

En l'establiment de Condis Mercat Rubí, vam dur a terme amb el personal de dos establiments Condis (Mercat i Can Fatjó) una sessió de sensibilització lingüística adreçada als treballadors i treballadores.
 

La direcció de Condis aposta per iniciar la relació amb la clientela en català perquè vol que en aquests establiments es mantingui una relació de proximitat amb la clientela i d'arrelament al territori. És per aquest desig que van contactar amb el CPNL i posteriorment la sessió es va organitzar amb el SLC de Rubí.

Al llarg de la sessió es van dur a terme exemples pràctics que demostren que si la llengua amb què la dependència es dirigeix en català a la clientela, hi ha moltes possibilitats que la resposta del comprador sigui en català, amb la qual cosa s'assegura el dret que té el client a ser atès en la seva llengua, a través de la llengua i la bona actitud es promou l'empatia. En definitiva, és comunicar per vendre.

La sessió va ser participativa i es va crear un bon ambient de treball.

Vols compartir aquesta notícia?