Alumnes del Servei Local de Català de Vic escriuen el conte i l'adapten; alumnes de La Farinera fan les il·lustracions del conte i també la versió digital; alumnes del curs de Teatre d'Escènic Vic posen veu i dramatitzen la història; alumnes de l'Escola de Música de Vic posen música a la versió digital, i treballadors de la Fundació Tapís fan la publicació en paper reciclat del conte. El resultat és un conte escrit, il·lustrat, dramatitzat, musicat i editat per cinc entitats de Vic.

El CNL d’Osona i La Farinera. Centre d'Arts Visuals van iniciar aquest projecte el 2014 i ha anat creixent i sumant col·laboradors. 

L’edició d’aquest any del conte de Sant Jordi es presenta dimecres 21 d’abril, a les 19.00 h, a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic. 

Per a més informació de les edicions anteriors dels contes podeu consultar-ho a Tapís Llibres.

Passeig de la Generalitat, 1
Vic

A les 19.00 h.

Vols compartir aquest acte?