Agenda

  1. Voluntariat per la llengua > Cloenda

    Cloenda de la 1a edició de parelles lingüístiques a l'Institut Damià Campeny

    Tancament del projecte de parelles lingüístiques dut a terme per alumnes de 4t d'ESO de l'institut mataroní en el marc de l'assignatura de Servei Comunitari.

    Plaça dels Bous, 5
    Mataró

    A les 10.00 h.

  2. Voluntariat per la llengua > Activitats

    Trobada del Voluntariat per la llengua

    Espai de trobada per compartir experiències, resoldre dubtes i conèixer noves eines per fer créixer el Voluntariat per la llengua a Vilassar de Mar.

    Espai Galbany - Carrer Sant Roc, 2
    Vilassar de Mar

    A les 17.00 h.

  3. Voluntariat per la llengua > Formació de parelles

    Presentació de parelles lingüístiques a Arenys de Mar

    Acte de presentació de parelles formades entre voluntaris lingüístics i aprenents de català d’Arenys de Mar. Assistents: Estanis Fors, alcalde d'Arenys de Mar Agustí Farré, 3r tinent d'alcalde i regidor d'Educació Voluntariat per la llengua (VxL) és un programa per practicar català a través de la conversa impulsat pel Departament de Política Lingüística i gestionat territorialment pel CPNL.

    Centre Cultural Calissay (Sala Noble) - Riera del Pare Fita, 31
    Arenys de Mar

    A les 19.00 h.

  4. Voluntariat per la llengua > Activitats

    VxL Exprés a la Fira Mercat del Ram de Tordera

    Converses ràpides entre voluntaris i aprenents de català amb l'objectiu de fomentar l'ús social del català en un entorn festiu i lúdic.

    Parc Prudenci Bertrana (Tordera)
    Tordera

    A les 11.00 h.

23 24 25 26 27 28 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5