El CNL de l'Hospitalet inaugura el curs 2025-2026 amb l'actuació especial de Gemma Humet

Cursos de català

El CNL celebra la 7a edició d'una inauguració que uneix llengua, cultura i música en un ambient festiu

El Centre de Normalització Lingüística de l'Hospitalet celebrarà la Inauguració del curs 2025-2026 el dijous 23 d'octubre, a les 19.00 h, a la Sala Salamandra (av. del Carrilet, 235). Aquesta serà la setena edició d'una celebració que combina llengua, cultura i música en un ambient lúdic i proper.

Enguany l’acte comptarà amb la presència de la cantant i pianista Gemma Humet, que oferirà l'espectacle La veu de les lletres. A través de les seves cançons i reflexions, Humet convidarà el públic a descobrir com les idees, les emocions i les vivències es transformen en versos cantats. Una proposta que uneix música i paraula per explorar el procés creatiu que hi ha darrere de les lletres.

Amb aquesta iniciativa, el CNL manté la voluntat d'oferir una inauguració lúdica i informal, com ja ha fet en edicions anteriors amb les actuacions de Roger Coma (2019), Josep Pedrals (2022), David Carabén (2023) i Marc Parrot (2024).

A més de l'actuació, hi haurà sortejos, música i algunes sorpreses per al públic assistent.

L'espectacle està dedicat especialment a l'alumnat, però és obert a tothom.

L'aforament és limitat, per això cal confirmar l'assistència omplint aquest formulari.

Vols compartir aquesta notícia?