Oferta de cursos gener-març de 2026
Bàsic 1
En aquest curs l’alumne aprendrà a familiaritzar-se amb el sistema lingüístic català, amb els sons i les grafies. Comprendrà globalment textos orals senzills i breus sobre temes d'interès general i farà intervencions bàsiques en converses quotidianes. Adquirirà coneixements bàsics de la societat i la cultura catalanes.
Enllaç al Programa.
| Nivell | Modalitat | Dies | Horari | Durada | Lloc |
| Bàsic 1 | Presencial | dilluns i dimecres | de 18 a 20 h | 45 h | Casa de Cultura de Calonge |
Bàsic 2
En aquest curs l'alumne comprendrà les idees principals de textos orals breus de temàtica general. Elaborarà textos breus i mantindrà converses breus sobre temes d'interès general. Adquirirà coneixements bàsics de la societat i la cultura catalana.
Enllaç al Programa.
| Nivell | Modalitat | Dies | Horari | Durada | Lloc |
|---|---|---|---|---|---|
| Bàsic 2 | Presencial | dilluns i dimecres | de 9.30 a 11.30 h | 45 h | Casa de Cultura de Calonge |
| Bàsic 2 | Presencial | dilluns i dimecres | de 15 a 17 h | 45 h | Institut Puig Cargol de Sant Antoni |
Bàsic 3
En aquest curs alumne comprendrà textos orals senzills i breus i farà intervencions bàsiques en converses quotidianes sobre temes d'interès general. Escriurà algun text breu amb lèxic molt bàsic. Adquirirà coneixements bàsics de la societat i la cultura catalana.
Enllaç al Programa.
| Nivell | Modalitat | Dies | Horari | Durada | Lloc |
| Bàsic 3 | Presencial | dimarts i dijous | de 15 a 17 h | 45 h | Casa de Cultura de Calonge |
Per a cursos en línia asíncrons, síncrons o semisíncrons, consulteu aquesta pàgina web.
CNL de