Cursos de gener a març de 2026
| NIVELL | DIES | HORARI |
| Inicial 1 (presencial) | dimarts i dijous | de 18 a 20 h |
| Bàsic 2 (presencial) | dimarts i dijous | de 9.30 a 11.30 h |
| Bàsic 2 (presencial) | dimarts i dijous | de 15.30 a 17.30 h |
| Bàsic 3 (presencial) | dilluns i dimecres | de 9:30 a 11.30 h |
| Suficiència 2 (asíncrona) | en línia | |
| Suficiència 3 (asíncrona) | en línia |
Dies d’inscripció
| Torn | Nivell | Dates, horaris i inscripció |
|---|---|---|
|
Preferent |
Tots els nivells (excepte el C2) | 16 de desembre En línia: de 9 a 23.55 h Presencial: de 9 a 14 h (a l'Oficina de Català de la Bisbal (Teatre Mundial, C. Estació, 2-10) |
| Del curs Bàsic 2 al Suficiència 3 | 17 de desembre En línia: de 9 a 23.55 h Presencial: de 9 a 14 h i de 15 a 18.30 h (a l'Oficina de Català de la Bisbal (Teatre Mundial, C. Estació, 2-10) |
|
|
General |
Curs Inicial i Bàsic 1 | 17 de desembre En línia: de 9 h a 23.55 h Presencial: de 9 a 14 h i de 15 a 18.30 h (a l'Oficina de Català de la Bisbal (Teatre Mundial, C. Estació, 2-10) |
| Tots els nivells (excepte el C2) |
18 i 19 de desembre
|
* Els alumnes del torn preferent també podran inscriure's, sense preferència, els dies del torn general.
El CPNL obrirà una nova convocatòria de cursos de nivell Superior (C2) durant el mes de febrer de 2026.
| Important | |
|
|
Determinació de nivell
Els alumnes nous han de fer una prova de nivell, excepte que siguin de perfil inicial, de perfil bàsic 1 o bé ja tinguin un certificat reconegut.
Les proves de nivell se sol·liciten des del web fins el dia 11 de desembre: inscripcions.cpnl.cat/ i es poden fer en línia o presencialment a l'Oficina de Català. Els alumnes nous han d'haver fet la prova ABANS del dia de la inscripció, excepte els nivells inicial i bàsic 1, que no necessiten fer-la.
Si es té un certificat equivalent, s'ha de penjar al web cpnl.cat/inscripcions perquè sigui validat. No es podrà fer la inscripció si abans no s'ha validat aquesta documentació.
Per presentar un certificat oficial que acrediti el nivell de català o demanar una prova de determinació de nivell hi ha temps fins el dia 11 de desembre. Si es presenta el certificat o es demana la prova de determinació de nivell després del 4 de setembre no podem garantir que et puguis inscriure en aquest període d'inscripció.

Inscripció durant la resta de l'any
- Període setembre-desembre: inscripció durant el mes de setembre
- Període gener-març: inscripció durant la segona quinzena de desembre
- Període abril-juny: inscripció durant la primera quinzena d'abril
- Període juliol: inscripció al juny
ON SOM?
Oficina de Català de la Bisbal d'Empordà
Edifici El Mundial
Carrer de l'Estació, 2-10
Tel. 972 64 34 90
labisbal(ELIMINAR)@cpnl.cat
CNL de