Agenda

Filtres aplicats

  • Dia: 27/05/2026 [X]
  1. Ús professional > Accions de sensibilització

    Xerrada “Per què hem de parlar més en català al món del comerç” a Salt

    En el marc de la cloenda del curs de català bàsic per al comerç, que s'està duent a terme del 13 d'abril al 27 de maig a Salt, Tallers per la Llengua oferirà la xerrada "Per què hem de parlar més en català al món del comerç".

    C. Pius XII, 4
    Salt

    A les 14.00 h.

  2. Voluntariat per la llengua

    Xerrada "El català, ara i aquí" i presentació del Vxl

    Xerrada de sensibilització lingüística i presentació del programa Voluntariat per la llengua

    Sant Gregori

    A les 20.00 h.

  3. Servei d'Assessorament Lingüístic > Sessions formatives de llengua

    "Comunicació clara" al Consell Comarcal de la Selva

    El personal del Consell Comarcal de la Selva assistirà al mes de maig a una sessió formativa per millorar la redacció dels textos i, en general, la comunicació amb la ciutadania.

    Passeig de Sant Salvador, 25-27
    Santa Coloma de Farners

  4. Ús professional

    Nou Curs bàsic d’atenció oral al comerç de Salt

    El 13 d'abril començarà el Curs bàsic d'atenció oral al comerç, de 20 hores de durada, organitzat per l'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Salt i l'Oficina de Català, adreçat als comerciants de la zona centre del municipi.

    Carrer Pius XII; 4
    Salt

    A les 13.30 h.

  5. Voluntariat per la llengua

    Assaig de la coral Punt Volat

    Cada divendres la coral Punt Volat, formada per alumnes dels cursos de català, voluntaris i aprenents lingüístics, es troba per assajar, a les 10 h, a la sala d’assaig del Teatre Municipal de Lloret.

    Sala d'assaig del Teatre Municipal de Lloret
    Lloret de Mar

    A les 10.00 h.