Agenda

Filtres aplicats

  • Dia: 26/11/2026 [X]
  1. CPNL > Celebracions

    Celebrem els 20 anys del Centre Municipal d'Educació

    El Centre Municipal d'Educació Núria Rivas Mascarós comença la celebració del seu 20è aniversari amb un acte al mateix edifici, en el qual es recordaran els inicis del projecte, la construcció i els primers anys de vida d'aquest espai que aplega l'Àrea d'Educació de la vila i tots els serveis que ofereixen formació permanent a la població.

    Bruguerol, 12 (Centre Municipal d'Educació)
    Palafrugell

    A les 18.00 h.

  2. Activitats complementàries > Activitats culturals

    Exposició «40 anys del TERMCAT» a Salt

    Del 3 al 27 de novembre, el Nucli de Comunicacions de la Factoria Cultural Coma Cros de Salt acollirà l'exposició «Quaranta anys acompanyant canvis socials a través dels termes», creada amb motiu del 40è aniversari del TERMCAT.

    Plaça 1 d'Octubre
    Salt

    A les 12.00 h.

  3. Voluntariat per la llengua > Exposicions

    Exposició "Quan parles fas màgia" a l'Hospital de Figueres

    La mostra s’instal·larà al vestíbul i els passadissos de l’Àrea de Consultes Externes de l’Hospital de Figueres del 9 de novembre al 8 de gener, amb l'objectiu d'ampliar el nombre de parelles de l’edició actual del Voluntariat per la llengua que es du a terme en aquesta entitat amb el personal, així com donar a conèixer el programa al públic en general que visita les dependències de l’Hospital.

    Carrer Glòria Compte, s/n
    Figueres

    A les 14.00 h.