El cor Veus del Mar del CNL canta al Teatre Zorrilla de Badalona per tancar la temporada

Voluntariat per la llengua

El Teatre Zorrilla ha acollit l'actuació de final de curs del Conservatori de Música de Badalona

El cor Veus del Mar ha participat en l'actuació de final de curs del Conservatori de Música de Badalona al Teatre Zorrilla. L’actuació ha estat fruit de la col·laboració que es va iniciar ja fa sis anys amb el Conservatori, amb l'objectiu de crear un espai d'ús del català per a participants del Voluntariat per la llengua i per a l'alumnat dels cursos del CNL de Badalona i Sant Adrià. Aquesta activitat permet usar la llengua en un context lúdic i informal per al qual no cal tenir un domini previ: és adequat per a alumnes de tots els nivells, des de qui tot just comença fins a qui té un nivell més avançat.

El cor es troba un cop per setmana per assajar cançons en català de diversos estils, fet que permet millorar la fonètica i la fluïdesa. Enguany, sota la direcció de Lluís Arguijo i l'acompanyament al piano de Maria del Mar Serra, el cor Veus del Mar ha interpretat l'havanera Al pla de l'Empordà de Mar Endins, La gavina de Marina Rossell i la cançó del CNL de Badalona i Sant Adrià No deixem d'avançar. Tot seguit, conjuntament amb el Cor Infantil del Conservatori, ha cantat Cançó de bres per a una princesa negra i Barcarola. El públic del Teatre Zorrilla ha gaudit del concert, tal com han demostrat els aplaudiments, que han donat als cantants un bon doll d'energia per continuar amb més cançons el curs següent.

Vols compartir aquesta notícia?