Activitats al territori
Filtres aplicats
- Programa: Difusió > Jornades [X]
-
Difusió de les activitats del CNL al Consell Escolar del Prat de Llobregat
Cursos de català, Voluntariat per la llengua, Difusió > Jornades, CPNL > Relacions institucionals
El Consell Municipal Escolar del Prat de Llobregat es reunirà a la seu del CNL, i s'aprofitarà per informar del les activitats del CNL als centres educatius que hi assisteixen.
Centre Cultural El Remolar. C. Ramon Llull, 12, 2a planta
El Prat de LlobregatA les 17.00 h
-
-
Jornada Garrotxa TSR (territori socialment responsable)
Socioeconòmic > Empresa , Difusió > Jornades
Jornada en el marc de la qual s'entreguen les acreditacions del Codi de gestió sostenible, Carta europea de turisme sostenible i ELR (empreses lingüísticament responsables).
Restaurant les Cols. Ctra. de la Canya, 106
OlotA les 09.00 h
-
Penjada de cartells a Montmeló per commemorar el Dia Internacional de les Dones
Al llarg de la història la invisibilitat de la dona és un fet indiscutible, malgrat que hagi estat el pa de paller a qualsevol casa. A mida que el paper de la dona ha agafat més pes un cop comença a sortir al carrer i a treballar per portar un sou a casa, tampoc ha ajudat a veure que és ella qui fa tots els papers de l'auca: fer dinars, endreçar la casa, portar endavant els fills, cobrir totes les despeses possibles.
c. Major i c. Diputació
Montmeló -
Commemoració de l'Any Perucho a Amposta
El 14 d'octubre, a la Biblioteca Comarcal Sebastià J. Arbó, d'Amposta, hi ha un acte de commemoració de l'Any Perucho dintre la programació de les Jornades de les Lletres Ebrenques.
Biblioteca Comarcal Sebastià J. Arbó
AmpostaA les 19.00 h
-
Jornades de les Lletres Ebrenques a Amposta
Del 14 al 17 d'octubre, a la Biblioteca Comarcal Sebastià J. Arbó, d'Amposta, es celebra la quinzena edició de les Jornades de les Lletres Ebrenques.
Biblioteca Comarcal Sebastià J. Arbó
Amposta -
Portes obertes a l'Oficina de Català de la Llagosta
L'Oficina de Català de la Llagosta se suma a les jornades de portes obertes als diversos centres d’ensenyament que publicita l’Ajuntament de la Llagosta.
Can Pelegrí, carrer Jaume I, 7-9
La LlagostaA les 10.00 h