Activitats al territori

Desembre 2021
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Filtres aplicats

  • Dia: 11/12/2021 [X]
  1. Estand del Voluntariat per la llengua a la fira Sant Jordi de Nadal

    Voluntariat per la llengua, CPNL

    El Voluntariat per la llengua tindrà un estand, que serà punt d'informació i d'inscripció en el programa, a la fira Sant Jordi de Nadal que organitza el TRESC els dies 11 i 12 de desembre a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm de Barcelona.

    Antiga Fàbrica Estrella Damm (Carrer del Rosselló, 515, Barcelona)
    Barcelona

  2. Exposició Voluntariat per la llengua "Quan parles fas màgia" a Sant Sadurní d'Anoia

    Voluntariat per la llengua

    L'exposició forma part d'una campanya adreçada a tothom que vulgui afegir-se al programa VxL d'enriquiment lingüístic, cultural i personal que no ha parat de créixer des que es va crear, el 2003.

    Casal d'Entitats de Sant Sadurní (c. de Marc Mir, 15)
    Sant Sadurní d'Anoia

    A les 10.00 h

  3. 'A Badia, no badis!', concurs lingüístic als comerços de Badia del Vallès

    Difusió, Ús professional

    Fins al 15 de desembre tindrà lloc el concurs lingüístic A Badia, no badis! als comerços de Badia del Vallès. L'objectiu del concurs és fomentar el coneixement de la llengua i promoure l'ús del català al comerç de la ciutat, per la qual cosa hi haurà diferents cartells a les botigues amb tres paraules en català, una de les quals és un barbarisme.

    Badia del Vallès

  4. Concurs de disseny de cartells de l'Any Nou Xinès per a l'any del tigre 2022

    Cursos de català

    L'Associació Cultural Popular Xinesa, com cada any i de la mà d'altres entitats, portarà les celebracions a Santa Coloma de Gramenet. A més de les activitats relacionades amb la Festa de la Primavera, enguany també ha organitzat el Concurs de disseny de cartells per a l'any del tigre.

    Santa Coloma de Gramenet

  5. Inscripció als cursos de català per a adults gener-març 2022

    Cursos de català

    Al desembre s'inicia la matrícula als cursos de català per a adults del període gener-març del 2022.  Les persones que no saben a quin nivell s’han d’inscriure, en primer lloc han de sol·licitar una prova de col·locació del 2 de novembre al 10 de desembre.

    Cerdanyola, Ripollet, Montcada, Barberà, Badia i Sant Cugat

  6. Club de lectura nivell avançat: “Un enemic del poble”

    Activitats complementàries

    Cada dimarts d'11.15 a 12.15 h fins al 21 de desembre.

    Biblioteca Antoni Tort
    Castellar del Vallès

    A les 11.15 h

  7. Club de lectura nivell Inicial: “Les invisibles”

    Activitats complementàries

    Cada dimarts de 10 a 11 h fins al 21 de desembre.

    Biblioteca Antoni Tort
    Castellar del Vallès

    A les 10.00 h