L’Associació de Gent Gran de la Garriga s'adhereix al Voluntariat per la llengua
S'afegeix a la xarxa d'entitats adherides per fomentar l'ús de la llengua
L'Associació de Gent Gran de la Garriga, que gestiona l'Esplai (situat a la plaça del Silenci), s’ha adherit al Voluntariat per la llengua (VxL). L’entitat va iniciar l’activitat després de la construcció de l'edifici. És una associació que promou un reguitzell d'activitats molt diverses i, a més, està compromesa amb la llengua i la cultura, per això han volgut adherir-se al VxL. El president, Eusebi Portavella, i el secretari, Josep Gómez, van signar l'adhesió com a entitat col·laboradora el maig. Des d’aleshores ja han rebut alguns alumnes dels cursos per fer pràctiques lingüístiques, que formen part de les activitats de sensibilització dins l'aula i serveixen perquè els alumnes coneguin l'entitat i la facin conèixer a classe.
Les entitats i associacions poden participar en el VxL de diverses maneres: difonent el programa, sent Punt d'inscripció o Punt de Trobada del VxL, aportant persones voluntàries i aprenentes d'entre els seus associats i associades, constituint parelles lingüístiques, afegint-se com a punt de referència de pràctiques lingüístiques, oferint les seves activitats als participants o col·laborant puntualment en l'organització d'activitats conjuntament amb els CPNL. Ofereixen espais i activitats perquè els usuaris practiquin el català.
CNL del