Última activitat del Bàsic 1 a la Llagosta compartint llibres i paraules

Cursos de català

Pràctica lingüística, sortir de l'aula i compartir el plaer per la lectura en una nova llengua

El curs Bàsic 1 d'aquest tercer trimestre ha tancat les classes amb una última activitat d'aula molt especial: Compartim llibres i paraules.

Es tracta d'una activitat global i completa per al seu aprenentatge, en primer lloc, visita a la Biblioteca com a activitat de coneixement dels equipaments propers. Un cop allà, l'alumnat hi fa una breu pràctica lingüística tot demanant un llibre en préstec, utilitzant estructures treballades prèviament a classe perquè puguin expressar-se en català amb confiança.

Durant el curs, cada alumne ha llegit un llibre de lectura fàcil adaptat. En la sessió final, coincidint amb el dia de Compartim llibres i paraules, es posa en comú el contingut dels llibres llegits i es comparteix una paraula nova que cadascú ha après i vol destacar.

Sens dubte, aquesta és una de les activitats més enriquidores per tancar el curs, ja que combina lectura, expressió oral, ús real de la llengua i vincle amb l'entorn.

Vols compartir aquesta notícia?